About me

Wednesday 11 April 2012

DECO: Something blue


No, non mi sto per sposare, è solo che mi piace molto il colore blu e tutte le sue infinite sfumature, tanto che casa mia è piena di cose di quel colore: pareti, cuscini, tazze, posate e cose divertenti sul frigorifero. Ricordo che quando avevo deciso di dipingere le pareti di azzurro TUTTI i miei parenti/amici/vicini dicevano no, non farlo, poi ti stanca subito perché è un colore così freddo etc. etc. Ma erano anni che sognavo una casa così, quindi l'ho fatto, nonostante tutto e tutti. E oggi, quando invito gli amici a casa mi dicono sempre ehi, che bello questo colore che hai scelto per le pareti e per tutte quelle cose che hai in giro! Quindi, dammi retta, scegli pure qualcosa di blu per la tua casa, non stanca mai!

No, I'm not going to get married, it's only that I like blue colour and all its shades, so my house is full of that colour: wall, pillows, cups, cutlery and fun things on the fridge. I remember that when I decided to paint the wall in clear blue ALL my family/relatives/friends used to say me no, don't do it, soon you'll be bored 'cause it's a such cold colour etc. etc. But it was years that I was dreaming a house like that, so I did it, despite everythig and all. And today all my guests always tell me ehi, what a beautiful colour for your wall and staff! So, believe me, choose something blue for your house, it never gets bored!

Detail of my living-room

Ikea pillow

Sabre cutlery, vintage cup

Detail of my fridge

No comments:

Post a Comment